Epomaer, Mekanik ve yüksek performanslı çevre birimlerinin imalatında lider bir şirket, küresel pazardaki konumunu Shenzhen'deki üssünden güney Çin'e birleştirdi ve Latin Amerika'da zaten duruyor Avant -Garde teknoloji ürünleri ile.
Özelleştirme, kalite ve erişilebilirlik yaklaşımıyla Çin markası oyuncular, teknoloji profesyonelleri ve mekanik klavyeler arasında tanındı.
Adı “Yapımcıların Çağından” gelen Epomaer, oyunculardan, yazılım mühendislerinden ve ürün tasarımcılarından oluşan çok disiplinli bir ekip tarafından kuruldu.
Daha az veri ile: Geleneksel olarak oyun çevre birimleri gibi erkeklerin egemen olduğu bir sektörde, Epomaer, çoğunlukla kadınların liderliğindeki ekibi için öne çıkıyor.
Tasarım mühendislerinden stratejik pozisyonlarda yöneticiye kadar şirket, işbirlikçi yenilik ve çeşitliliğe öncelik veren bir kültür inşa etti. Bu yaklaşım, ergonomik klavyeler veya topluluk tarafından oylanan ve endüstrinin stereotiplerini kıran çeşitli renk paletleri gibi çeşitli izleyiciler için tasarlanmış ürünlere yansır.
Bazı çalışanlarının iç ifadelerine göre, bu yapı, kullanılabilirlik ve kapsayıcı tasarıma, küresel pazarlardaki başarısının temel faktörlerine daha fazla odaklanmasına izin verdi.
Hong Kong'a sıkışmış bir şehir olan Shenzhen'deki ofislerinde aldılar. Zurna ve arzularını açıkladı Küresel olarak ve özellikle Arjantin gibi pazarlarda büyümeye devam edin.
Epomaer, Latin Amerika'daki markasını kullanıcılar için yeni tasarımlarla genişletmeyi amaçlayan bir Çince mekanik klavyelerdir.
Ana görevi, performans, özelleştirme ve erişilebilir fiyat arasında bir denge ile mekanik klavyeler sunmak, premium çevre birimlerinin yüksek satın alma güç piyasaları için özel olduğu engelini kırmaktır.
Aslında topluluğuna bir bağlılık sürdürüyor ve birlikte çalışıyor. Geri bildirimin onlar için önemli bir değeri olduğu ve fark yarattıkları yer var.
Diğer markaların aksine, Epomaer kullanıcılarını aktif olarak dinler ve önerilerini pazarı alan ürünlere entegre eder. Marka CEO'su Lillian Deng, “Geri bildirim çok önemli. Ürünlerimiz, birçoğu topluluğumuz tarafından yaratılıyor veya bize verdikleri öneriler o kadar önemli ki, incelemelerinde bize söylediklerine güveniyoruz.” Dedi.
Epomaer klavyelerinin çeşitliliği sergilendi.
“Gidiş gezisi çok önemli. Topluluk renklere, tasarımlara ve işlevlere oy veriyor. Örneğin, bize kişiselleştirilmiş kısayollar ve logo değişiklikleri istediler ve bunları uyguladık.”
Bu felsefe, kitle fonlaması ve lansman kampanyalarının belirli teslimatlar ve yüksek müşteri memnuniyeti ile başarılı olmasına izin verdi.
Epomaer, son yıllarda, ilk olarak, temel mekanik klavyeleri pazar için bazı fütüristik modeller içeren çeşitlendirilmiş bir çizgiye başlatarak hızla gelişti.
En önemli ürünleri arasında, Arjantin'de Çin'den en çok sipariş edilen ve ithal edilen üç model vardı: Shadow-XGelişmiş özelleştirme için ideal olan entegre ekran ve metalik düğmeye sahip bir oyun klavyesi olan; EP84 Plus– Sıcak değiştirilebilir anahtarlara ve yüksek dayanıklılık PBT tuşlarına sahip kablosuz% 75 klavye.
Epomaer EP84Plus.
Bununla birlikte, bu markanın unutulmaz tasarımlarından biri, şimdi durduruldu, ancak benzer bir versiyon yapacağına söz verdi. Dynatab 75RGB aydınlatma ve alüminyum yapıya sahip kompakt bir tasarım, talepkar kullanıcılar için tasarlanmıştır.
Ayrıca, Epomaer Galaxy 100 Bu, üretkenlik ve oyun arasında denge arayan kullanıcılar için tasarlanmış kompakt ve çok yönlü bir mekanik klavyedir. Şirketin Shenzhen'e dayanan en son modellerinden biri olmasa da, onu kullanıcıları tarafından en çok seçilenlerden biri haline getiren çeşitli özelliklerle çarpıcıdır.
Epomaer Galaxy 100.
Bir diğeri öne çıkan ve son sürümlerden biri Epomaker Feker Alice 60, Bu, uzun yazma veya oyun seanslarında konforu artıran “Alice Düzeni” tasarımına (iki açılı bloğa anahtar bölünmesi) tamamen ahşaptan yapılmış ergonomik bir mekanik klavyedir. Retro-fouturist estetiğini, meraklıları ve tasarımcıları yazmak için ideal olan modern teknoloji ile birleştiriyor.
Epomaker Feker Alice 60, Tasarım Klavyesi Tamamen Ahşap Yaptı.
Klavyelerinin çoğu üç ana malzeme türü ile yapılır: plastik, akrilik ve alüminyum. Ve markaları için yeni teknolojiler geliştirmek için çalışıyorlar.
Şirketin pazarlama direktörü Agnes Du, “Evet, entegre ekranlarla özel düzenler ve klavyeler üzerinde çalışıyoruz. Tüm klavyelerimizin zaten sıcak değiştirilebilir anahtarları var.”
Agnes, “Klavyelerin çoğunun üç modlu bağlantısı var (USB-C, Bluetooth 5.0, 2.4GHz) ve hem oyuncular hem de profesyoneller için idealdir.” Dedi.
Ayrıca AI'yı ürünlerine dahil etmek için çalışıyorlar: “Ses komutları için AI ile mekanik bir klavye geliştiriyoruz, ancak yine de deneysel.”
Ürünlerinin özelleştirme yazılımı Mac, Windows ve Linux ile uyumludur.
Son zamanlarda, Epomaer ergonomik modeller ve yüksek hassasiyetli sensörlerle oyun fare pazarına girmeye başladı. Ve şimdi, hem oyuncular hem de profesyonel müzisyenler ve sadece en yenilenen kalitede kulaklık sahibi olmak isteyen düzenli kullanıcılar için olan Kivi Ears marka kulaklıklarını da tanıtıyorlar.
Kivi Ears, Epomaer ekosisteminin bir parçasıdır, ancak yüksek bir sesli ses yaklaşımı ile. Epomeer ile bağlantıları paylaşmalarına rağmen (tasarımda dağıtım ve işbirlikleri olarak), bağımsız bir marka olarak çalışır ve özel bir mühendis ve ses tuner ekibi ile kendi ürünlerini geliştirir.
Latin Amerika'da Büyüme Fırsatları
Latin Amerika, oyuncu kullanıcıları ve yayınlanmaya yönelen diğerleri için büyüyen bir pazar oldu. Kalite çevre birimlerine olan talebi artırarak, bu klavyeler ve teknolojinin ilk dünyasından aksesuarlar tüketiciler için çok caziptir.
Epomaer, bölgedeki markasını tanıtma ve büyütme fırsatını burada gördü.
Tabii ki, Arjantin gibi ülkelerde daha da büyüyebilmeleri için hala zorluklar var. Resmi distribütörlerin eksikliği ve yüksek ithalat maliyetleri, genişlerken acı çeken ortak engellerdir.
Kadın Liderlik, Epomaer Diferansiyel: Çoğu çalışan kadındır.
“Şu anda, Arjantinli müşteriler bizi Aliexpress aracılığıyla satın alıyor, ancak vergiler büyümeyi sınırlıyor. İthalat politikaları değişiyorsa, daha fazla genişleyebiliriz.”
“Latin Amerika bizim için anahtar. Lojistik sorunlarını çözmek ve orada büyümek için toplulukla çalışmak istiyoruz. Zaten oyun içerik oluşturucularıyla birlikte çalışıyoruz Hollandalı Gamer Tamam ve diğer etkileyicilerin daha fazla kitleye genişletilmesi ve ulaşması için “diyor şirketin yöneticilerinden biri.
Lojistik zorluklar da ürünlerini ihraç ederken bir sorundur. Çin'den gelen gönderiler verimli olsa da, gümrük prosedürleri ve yerel dağıtımdaki sınırlamalar nedeniyle teslimat tarihleri önemli ölçüde genişletilebilir.
Bu, Amazon veya Mercado Libre gibi platformların dolaysızlığına alışkın olan ve ürünlerini haftalar değil, birkaç gün içinde almayı uman bazı kullanıcılarda hayal kırıklığı yaratır.
Bu arada, ABD ve Avrupa'da Epomaer kendini Amazon ve resmi mağazası aracılığıyla konumlandırmayı başardı. Benzer bir strateji Mercado Libre ve diğer Latin Amerika platformlarında çoğaltılabilir.
Bölgede rekabet etmek için Epomaer, daha pahalı olmadan bekleme sürelerini azaltan yerel distribütörlerle ittifaklar veya stratejik depolama merkezleri gibi çevik çözümlere ihtiyaç duyduğunu biliyor.
Özelleştirme, kalite ve erişilebilirlik yaklaşımıyla Çin markası oyuncular, teknoloji profesyonelleri ve mekanik klavyeler arasında tanındı.
Adı “Yapımcıların Çağından” gelen Epomaer, oyunculardan, yazılım mühendislerinden ve ürün tasarımcılarından oluşan çok disiplinli bir ekip tarafından kuruldu.
Daha az veri ile: Geleneksel olarak oyun çevre birimleri gibi erkeklerin egemen olduğu bir sektörde, Epomaer, çoğunlukla kadınların liderliğindeki ekibi için öne çıkıyor.
Tasarım mühendislerinden stratejik pozisyonlarda yöneticiye kadar şirket, işbirlikçi yenilik ve çeşitliliğe öncelik veren bir kültür inşa etti. Bu yaklaşım, ergonomik klavyeler veya topluluk tarafından oylanan ve endüstrinin stereotiplerini kıran çeşitli renk paletleri gibi çeşitli izleyiciler için tasarlanmış ürünlere yansır.
Bazı çalışanlarının iç ifadelerine göre, bu yapı, kullanılabilirlik ve kapsayıcı tasarıma, küresel pazarlardaki başarısının temel faktörlerine daha fazla odaklanmasına izin verdi.
Hong Kong'a sıkışmış bir şehir olan Shenzhen'deki ofislerinde aldılar. Zurna ve arzularını açıkladı Küresel olarak ve özellikle Arjantin gibi pazarlarda büyümeye devam edin.
Epomaer, Latin Amerika'daki markasını kullanıcılar için yeni tasarımlarla genişletmeyi amaçlayan bir Çince mekanik klavyelerdir.
Ana görevi, performans, özelleştirme ve erişilebilir fiyat arasında bir denge ile mekanik klavyeler sunmak, premium çevre birimlerinin yüksek satın alma güç piyasaları için özel olduğu engelini kırmaktır.
Aslında topluluğuna bir bağlılık sürdürüyor ve birlikte çalışıyor. Geri bildirimin onlar için önemli bir değeri olduğu ve fark yarattıkları yer var.
Diğer markaların aksine, Epomaer kullanıcılarını aktif olarak dinler ve önerilerini pazarı alan ürünlere entegre eder. Marka CEO'su Lillian Deng, “Geri bildirim çok önemli. Ürünlerimiz, birçoğu topluluğumuz tarafından yaratılıyor veya bize verdikleri öneriler o kadar önemli ki, incelemelerinde bize söylediklerine güveniyoruz.” Dedi.

“Gidiş gezisi çok önemli. Topluluk renklere, tasarımlara ve işlevlere oy veriyor. Örneğin, bize kişiselleştirilmiş kısayollar ve logo değişiklikleri istediler ve bunları uyguladık.”
Bu felsefe, kitle fonlaması ve lansman kampanyalarının belirli teslimatlar ve yüksek müşteri memnuniyeti ile başarılı olmasına izin verdi.
Epomaer, son yıllarda, ilk olarak, temel mekanik klavyeleri pazar için bazı fütüristik modeller içeren çeşitlendirilmiş bir çizgiye başlatarak hızla gelişti.
En önemli ürünleri arasında, Arjantin'de Çin'den en çok sipariş edilen ve ithal edilen üç model vardı: Shadow-XGelişmiş özelleştirme için ideal olan entegre ekran ve metalik düğmeye sahip bir oyun klavyesi olan; EP84 Plus– Sıcak değiştirilebilir anahtarlara ve yüksek dayanıklılık PBT tuşlarına sahip kablosuz% 75 klavye.

Bununla birlikte, bu markanın unutulmaz tasarımlarından biri, şimdi durduruldu, ancak benzer bir versiyon yapacağına söz verdi. Dynatab 75RGB aydınlatma ve alüminyum yapıya sahip kompakt bir tasarım, talepkar kullanıcılar için tasarlanmıştır.
Ayrıca, Epomaer Galaxy 100 Bu, üretkenlik ve oyun arasında denge arayan kullanıcılar için tasarlanmış kompakt ve çok yönlü bir mekanik klavyedir. Şirketin Shenzhen'e dayanan en son modellerinden biri olmasa da, onu kullanıcıları tarafından en çok seçilenlerden biri haline getiren çeşitli özelliklerle çarpıcıdır.

Bir diğeri öne çıkan ve son sürümlerden biri Epomaker Feker Alice 60, Bu, uzun yazma veya oyun seanslarında konforu artıran “Alice Düzeni” tasarımına (iki açılı bloğa anahtar bölünmesi) tamamen ahşaptan yapılmış ergonomik bir mekanik klavyedir. Retro-fouturist estetiğini, meraklıları ve tasarımcıları yazmak için ideal olan modern teknoloji ile birleştiriyor.

Klavyelerinin çoğu üç ana malzeme türü ile yapılır: plastik, akrilik ve alüminyum. Ve markaları için yeni teknolojiler geliştirmek için çalışıyorlar.
Şirketin pazarlama direktörü Agnes Du, “Evet, entegre ekranlarla özel düzenler ve klavyeler üzerinde çalışıyoruz. Tüm klavyelerimizin zaten sıcak değiştirilebilir anahtarları var.”
Agnes, “Klavyelerin çoğunun üç modlu bağlantısı var (USB-C, Bluetooth 5.0, 2.4GHz) ve hem oyuncular hem de profesyoneller için idealdir.” Dedi.
Ayrıca AI'yı ürünlerine dahil etmek için çalışıyorlar: “Ses komutları için AI ile mekanik bir klavye geliştiriyoruz, ancak yine de deneysel.”
Ürünlerinin özelleştirme yazılımı Mac, Windows ve Linux ile uyumludur.
Son zamanlarda, Epomaer ergonomik modeller ve yüksek hassasiyetli sensörlerle oyun fare pazarına girmeye başladı. Ve şimdi, hem oyuncular hem de profesyonel müzisyenler ve sadece en yenilenen kalitede kulaklık sahibi olmak isteyen düzenli kullanıcılar için olan Kivi Ears marka kulaklıklarını da tanıtıyorlar.
Kivi Ears, Epomaer ekosisteminin bir parçasıdır, ancak yüksek bir sesli ses yaklaşımı ile. Epomeer ile bağlantıları paylaşmalarına rağmen (tasarımda dağıtım ve işbirlikleri olarak), bağımsız bir marka olarak çalışır ve özel bir mühendis ve ses tuner ekibi ile kendi ürünlerini geliştirir.
Latin Amerika'da Büyüme Fırsatları
Latin Amerika, oyuncu kullanıcıları ve yayınlanmaya yönelen diğerleri için büyüyen bir pazar oldu. Kalite çevre birimlerine olan talebi artırarak, bu klavyeler ve teknolojinin ilk dünyasından aksesuarlar tüketiciler için çok caziptir.
Epomaer, bölgedeki markasını tanıtma ve büyütme fırsatını burada gördü.
Tabii ki, Arjantin gibi ülkelerde daha da büyüyebilmeleri için hala zorluklar var. Resmi distribütörlerin eksikliği ve yüksek ithalat maliyetleri, genişlerken acı çeken ortak engellerdir.

“Şu anda, Arjantinli müşteriler bizi Aliexpress aracılığıyla satın alıyor, ancak vergiler büyümeyi sınırlıyor. İthalat politikaları değişiyorsa, daha fazla genişleyebiliriz.”
“Latin Amerika bizim için anahtar. Lojistik sorunlarını çözmek ve orada büyümek için toplulukla çalışmak istiyoruz. Zaten oyun içerik oluşturucularıyla birlikte çalışıyoruz Hollandalı Gamer Tamam ve diğer etkileyicilerin daha fazla kitleye genişletilmesi ve ulaşması için “diyor şirketin yöneticilerinden biri.
Lojistik zorluklar da ürünlerini ihraç ederken bir sorundur. Çin'den gelen gönderiler verimli olsa da, gümrük prosedürleri ve yerel dağıtımdaki sınırlamalar nedeniyle teslimat tarihleri önemli ölçüde genişletilebilir.
Bu, Amazon veya Mercado Libre gibi platformların dolaysızlığına alışkın olan ve ürünlerini haftalar değil, birkaç gün içinde almayı uman bazı kullanıcılarda hayal kırıklığı yaratır.
Bu arada, ABD ve Avrupa'da Epomaer kendini Amazon ve resmi mağazası aracılığıyla konumlandırmayı başardı. Benzer bir strateji Mercado Libre ve diğer Latin Amerika platformlarında çoğaltılabilir.
Bölgede rekabet etmek için Epomaer, daha pahalı olmadan bekleme sürelerini azaltan yerel distribütörlerle ittifaklar veya stratejik depolama merkezleri gibi çevik çözümlere ihtiyaç duyduğunu biliyor.