Küresel dalgalanmayı ölçen iğne Cep Telefonu Satışları En kısa sürede % 0.4 Yılın ilk üç ayında 2024 ile ilgili olarak 301 milyon adet satıldı.
Geniş bir patlamadan daha fazlası, yeni tarifeler korkusuyla stok birikimi ile hafif bir geri tepme açıklandı. Bu dikkatli bir şekilde, Samsung ve Apple podyuma itiraz ederken, Çinli akıllı telefonlar itişlerini kaybediyor.
Ve her şey piyasanın büyümeye devam edeceğini gösteriyor gibi görünse de -IDC danışmanlığından açıklarlar -bunu yapacak daha yavaşYenileme döngüleri tamamlandıkça ve “birikmiş talep” sakinleştikçe.
Buna karşılık, Washington'dan olası tarife hakkındaki sinyaller ABD dışında üretilen ekipmana yükseliyor. Stratejik bulmacaya başka bir huzursuzluk katmanı ekliyorlar. İhracatçılar için denklem artık gerginlikleri, lojistik ayarlamalarını ve üretimi çeşitlendirmenin ebedi görevini karıştırıyor.
Ve Hindistan ve Vietnam, büyük adaylar olarak profil olmaya devam ederken Çin'i değiştir Montaj hattında,% 30'luk bir tarife darbesi Amerikan segmentindeki beklentileri hızla söndürebilir.
Bu, 2025'in ilk üç ayında en iyi satan cep telefonlarının sıralamasıydı.
IDC Cihazları başkan yardımcısı Francisco Jerónimo, “Büyüyen jeopolitik belirsizlik ve Çin'den ithal edilen ürünler üzerindeki tarifelerdeki önemli artış tehdidi göz önüne alındığında, sağlayıcılar üretim takvimlerini ve gelişmiş nakliye hacimlerini stratejik olarak hızlandırdı.” Diyor.
Crossfire'ın ortasında Samsung, gürültü olmadan tarifeleri atlatmaya çalışır, Apple, Asya ve Xiaomi'deki fabrikalarına yanlara bakarken lojistiğini cerrahi hassasiyetle rafine eder, yarın yokmuş gibi prömiyeri modellere devam eder. Sınırlamalar, ayarlamalar ve karşı saldırılar arasında üçlü, her biri tarzı ile sıralamaya liderlik etmeye devam ediyor: pragmatik Koreli, Obsesif ve Çin Kurulu.
Çin'de hükümet Nitro'yu tüketime enjekte etmeye istekli: Sübvansiyonları zorlamak için hazırlayın Android ekosistemi ve yerel üreticilerini şımartın. Gezegenin diğer tarafında, Amerika Birleşik Devletleri'nde, pazarın kendi kalkanı vardır: cep telefonları çoğunlukla operatörler aracılığıyla satın alınırken, krizin darbesi bir depremden daha fazla bir buzzer gibi hissediyor.
Anthony Scarsella IDC'de araştırma direktörü Anthony, “Şu anda, mobil markalar mümkün olduğunca çok cihaz üretme ve gönderme muafiyetinden yararlanmaya odaklanmalıdır. Para biriminin diğer yüzü, ekonomik belirsizliğin önümüzdeki aylarda tüketicilerin talebini yavaşlatma olasılığıdır.” Diyor.
SAMSUNG
Galaxy S25 Edge, dünyanın en ince akıllı telefonu olarak tanıtıldı.
Bazı uyumsuzluklardan sonra, küresel sıralamanın zirvesini kurtardı. 60 milyon adet gönderilen ve pazar payı % 20.1IDC verilerine göre. Yeni nesil cihazlarının iyi alımı ile sürdürülen bu gelişme, Apple ve Xiaomi gibi rakiplere karşı konumunu pekiştirmeye hizmet etti.
Amiral gemisi Galaxy S25 Ultra, bu başarının motorlarından biriydi, gelişmiş periskopik zoom, en yeni nesil ekranı ve AI tarafından geliştirilen yeni işlevlerle kamerası için öne çıktı.
Estetik bahsi, dünyanın en ince akıllı telefonu olarak tanıtılan Galaxy S25 Edge ile geldi: 165 gram, 5.8 milimetre kalınlığında ve Ultra S25'ten% 30 daha ince ve% 25 daha hafif.
Aynı zamanda, şirket Galaxy A56 ve A36 modelleri ile orta aralıktaki varlığını güçlendirerek tüm profiller ve fiyat aralıkları için cihazlar sunma stratejisini sürdürdü.
Bu teknolojik yenilik, çekici tasarım ve katalog çeşitlendirmesinin kombinasyonu, Samsung'un liderliğe geri dönüşünü bir bağlamda birleştirmesine izin verdi. Şiddetli rekabet ve ılımlı talep.
Elma
İPhone 16 Pro ve Pro Max.
Tarihinin en iyi ilk çeyreğini (ilk çeyreğini) kaydetti, 58 milyon küresel olarak gönderilen birimlerin bir pazar payını temsil eden % 19.5avantajı zar zor olan Samsung'un neredeyse arkasında % 0.6.
Bu cildin bir kısmı, ABD gibi kilit pazarlarda olası tarife artışları veya iPhone 17'nin lansmanında olası bir gecikme beklentisiyle envanter erken bir birikimi ile açıklanmaktadır.
Premium segmentin yaşadığı yavaşlamaya rağmen, Apple, Apple Worldwide Geliştiriciler Konferansı (WWDC) 2025 sırasında yeniden yapılandırılan stratejik sütunlardan biri olan kapalı ekosistemin gücü sayesinde talebi sürdürmeyi başardı.
Etkinlik, şirketin iPhone, Mac, iPad ve Apple Watch gibi cihazlar arasında iCloud, Apple One ve AI'nın yeni işlevleri ile geliştirilen cihazlar arasında deneyim sürekliliği ile donanım ve yazılım arasındaki sıvı entegrasyonuna olan bağlılığını güçlendirdi.
Dikey kontrolü birleşik bir deneyimle birleştiren bu hüküm, açık işletim sistemlerine ve Parçalı donanım. Buna ek olarak, şirket karmaşık bir küresel ortamda bile, fiyatları vermeden premium bir yaklaşım yoluyla karlılığını desteklemeye devam etmektedir.
Xiaomi
Xiaomi 15 Ultra, fotoğraflar için en iyi cep telefonu.
Adım biraz kaybetmesine rağmen, 2025'in ilk çeyreğinde üçüncü büyük üretici olarak kaldı. 42 milyon gönderilen birimlerin ve pazar payı % 13.9.
Samsung ve Apple flotasyon hattına yaklaşamasa da, şirket gelişmekte olan pazarlardaki konumunu güçlendirmeye devam ediyor ve burada Rekabetçi Fiyatlar Sağlam bir teknolojik teklifle.
Xiaomi'nin büyümesi, Vivo ve Oppo gibi diğer Çinli markalarla birlikte, kısmen Çin'deki devlet sübvansiyonları tarafından tanıtıldı, bu da onlara izin veren bir avantaj yüksek hacimleri tut Olumsuz bir makroekonomik ortama rağmen.
En parıldayan prömiyeri, kendisini en eksiksiz ceplerden biri olarak konumlandıran Xiaomi 15 Ultra'dır. Leica, 120x dijital zoom ve 1 inç sensör ile işbirliği içinde geliştirilen bir kamera ile donatılmış cihaz, fotoğraf performansı ile beğeni topladı.
Erişilebilir bir marka olarak algılanmasına rağmen, Xiaomi, yüksek düzeyli donanım -UHD ekranları ve hızlı şarjı -doğrudan rakiplerinden daha düşük fiyatlarla birleştirmeyi başardı. Bu, Güneydoğu Asya, Hindistan ve Avrupa gibi bölgelerde sadık kullanıcıların bir tabanını ve küresel yarışta ilgili bir oyuncu olmaya devam etmesini garanti etti.
Geniş bir patlamadan daha fazlası, yeni tarifeler korkusuyla stok birikimi ile hafif bir geri tepme açıklandı. Bu dikkatli bir şekilde, Samsung ve Apple podyuma itiraz ederken, Çinli akıllı telefonlar itişlerini kaybediyor.
Ve her şey piyasanın büyümeye devam edeceğini gösteriyor gibi görünse de -IDC danışmanlığından açıklarlar -bunu yapacak daha yavaşYenileme döngüleri tamamlandıkça ve “birikmiş talep” sakinleştikçe.
Buna karşılık, Washington'dan olası tarife hakkındaki sinyaller ABD dışında üretilen ekipmana yükseliyor. Stratejik bulmacaya başka bir huzursuzluk katmanı ekliyorlar. İhracatçılar için denklem artık gerginlikleri, lojistik ayarlamalarını ve üretimi çeşitlendirmenin ebedi görevini karıştırıyor.
Ve Hindistan ve Vietnam, büyük adaylar olarak profil olmaya devam ederken Çin'i değiştir Montaj hattında,% 30'luk bir tarife darbesi Amerikan segmentindeki beklentileri hızla söndürebilir.
Bu, 2025'in ilk üç ayında en iyi satan cep telefonlarının sıralamasıydı.
IDC Cihazları başkan yardımcısı Francisco Jerónimo, “Büyüyen jeopolitik belirsizlik ve Çin'den ithal edilen ürünler üzerindeki tarifelerdeki önemli artış tehdidi göz önüne alındığında, sağlayıcılar üretim takvimlerini ve gelişmiş nakliye hacimlerini stratejik olarak hızlandırdı.” Diyor.
Crossfire'ın ortasında Samsung, gürültü olmadan tarifeleri atlatmaya çalışır, Apple, Asya ve Xiaomi'deki fabrikalarına yanlara bakarken lojistiğini cerrahi hassasiyetle rafine eder, yarın yokmuş gibi prömiyeri modellere devam eder. Sınırlamalar, ayarlamalar ve karşı saldırılar arasında üçlü, her biri tarzı ile sıralamaya liderlik etmeye devam ediyor: pragmatik Koreli, Obsesif ve Çin Kurulu.
Çin'de hükümet Nitro'yu tüketime enjekte etmeye istekli: Sübvansiyonları zorlamak için hazırlayın Android ekosistemi ve yerel üreticilerini şımartın. Gezegenin diğer tarafında, Amerika Birleşik Devletleri'nde, pazarın kendi kalkanı vardır: cep telefonları çoğunlukla operatörler aracılığıyla satın alınırken, krizin darbesi bir depremden daha fazla bir buzzer gibi hissediyor.
Anthony Scarsella IDC'de araştırma direktörü Anthony, “Şu anda, mobil markalar mümkün olduğunca çok cihaz üretme ve gönderme muafiyetinden yararlanmaya odaklanmalıdır. Para biriminin diğer yüzü, ekonomik belirsizliğin önümüzdeki aylarda tüketicilerin talebini yavaşlatma olasılığıdır.” Diyor.
SAMSUNG

Bazı uyumsuzluklardan sonra, küresel sıralamanın zirvesini kurtardı. 60 milyon adet gönderilen ve pazar payı % 20.1IDC verilerine göre. Yeni nesil cihazlarının iyi alımı ile sürdürülen bu gelişme, Apple ve Xiaomi gibi rakiplere karşı konumunu pekiştirmeye hizmet etti.
Amiral gemisi Galaxy S25 Ultra, bu başarının motorlarından biriydi, gelişmiş periskopik zoom, en yeni nesil ekranı ve AI tarafından geliştirilen yeni işlevlerle kamerası için öne çıktı.
Estetik bahsi, dünyanın en ince akıllı telefonu olarak tanıtılan Galaxy S25 Edge ile geldi: 165 gram, 5.8 milimetre kalınlığında ve Ultra S25'ten% 30 daha ince ve% 25 daha hafif.
Aynı zamanda, şirket Galaxy A56 ve A36 modelleri ile orta aralıktaki varlığını güçlendirerek tüm profiller ve fiyat aralıkları için cihazlar sunma stratejisini sürdürdü.
Bu teknolojik yenilik, çekici tasarım ve katalog çeşitlendirmesinin kombinasyonu, Samsung'un liderliğe geri dönüşünü bir bağlamda birleştirmesine izin verdi. Şiddetli rekabet ve ılımlı talep.
Elma

Tarihinin en iyi ilk çeyreğini (ilk çeyreğini) kaydetti, 58 milyon küresel olarak gönderilen birimlerin bir pazar payını temsil eden % 19.5avantajı zar zor olan Samsung'un neredeyse arkasında % 0.6.
Bu cildin bir kısmı, ABD gibi kilit pazarlarda olası tarife artışları veya iPhone 17'nin lansmanında olası bir gecikme beklentisiyle envanter erken bir birikimi ile açıklanmaktadır.
Premium segmentin yaşadığı yavaşlamaya rağmen, Apple, Apple Worldwide Geliştiriciler Konferansı (WWDC) 2025 sırasında yeniden yapılandırılan stratejik sütunlardan biri olan kapalı ekosistemin gücü sayesinde talebi sürdürmeyi başardı.
Etkinlik, şirketin iPhone, Mac, iPad ve Apple Watch gibi cihazlar arasında iCloud, Apple One ve AI'nın yeni işlevleri ile geliştirilen cihazlar arasında deneyim sürekliliği ile donanım ve yazılım arasındaki sıvı entegrasyonuna olan bağlılığını güçlendirdi.
Dikey kontrolü birleşik bir deneyimle birleştiren bu hüküm, açık işletim sistemlerine ve Parçalı donanım. Buna ek olarak, şirket karmaşık bir küresel ortamda bile, fiyatları vermeden premium bir yaklaşım yoluyla karlılığını desteklemeye devam etmektedir.
Xiaomi

Adım biraz kaybetmesine rağmen, 2025'in ilk çeyreğinde üçüncü büyük üretici olarak kaldı. 42 milyon gönderilen birimlerin ve pazar payı % 13.9.
Samsung ve Apple flotasyon hattına yaklaşamasa da, şirket gelişmekte olan pazarlardaki konumunu güçlendirmeye devam ediyor ve burada Rekabetçi Fiyatlar Sağlam bir teknolojik teklifle.
Xiaomi'nin büyümesi, Vivo ve Oppo gibi diğer Çinli markalarla birlikte, kısmen Çin'deki devlet sübvansiyonları tarafından tanıtıldı, bu da onlara izin veren bir avantaj yüksek hacimleri tut Olumsuz bir makroekonomik ortama rağmen.
En parıldayan prömiyeri, kendisini en eksiksiz ceplerden biri olarak konumlandıran Xiaomi 15 Ultra'dır. Leica, 120x dijital zoom ve 1 inç sensör ile işbirliği içinde geliştirilen bir kamera ile donatılmış cihaz, fotoğraf performansı ile beğeni topladı.
Erişilebilir bir marka olarak algılanmasına rağmen, Xiaomi, yüksek düzeyli donanım -UHD ekranları ve hızlı şarjı -doğrudan rakiplerinden daha düşük fiyatlarla birleştirmeyi başardı. Bu, Güneydoğu Asya, Hindistan ve Avrupa gibi bölgelerde sadık kullanıcıların bir tabanını ve küresel yarışta ilgili bir oyuncu olmaya devam etmesini garanti etti.